Klantenservice

Hieronder vindt u antwoord op veel gestelde vragen.

Ik heb mijn situatie verstuurd via deze website. Wat gebeurt er nu?

Een van onze advocaten zal u een reactie geven. Dat gebeurt op het door u opgegeven emailadres. Of u wordt gebeld indien nodig.

Hoe vaak nemen advocaten contact met mij op?

Onze advocaten zullen u slechts benaderen indien dat noodzakelijk is voor de voortgang van 'uw zaak'. Op die manier nemen onze advocaten u zoveel mogelijk werk uit handen.

Ik heb mijn zaak gewonnen. Wanneer ontvang ik schadevergoeding?

Nadat de rechter u in het gelijk heeft gesteld, zal de tegenpartij u veelal schadeloos moeten stellen. De tegenpartij moet daarvoor wel de gelegenheid krijgen. U ontvangt uw geld binnen de termijnen die de rechter er aan heeft gesteld. U en uw advocaat kunnen  dat ook in het vonnis lezen.

 

 

 

Weet u niet zeker of u een zaak heeft?

085-773 70 88

(Lokaal tarief)

  1. Bel onze intakebalie
  2. Vertel kosteloos uw juridische probleem
  3. De juiste advocaat wordt gezocht
  4. De advocaat neemt vrijblijvend contact met u op